Burgerlid voor de ChristenUnie

face question markdinsdag 11 juli 2017 13:15

De fractie van de ChristenUnie is op zoek naar een nieuw burgerlid. Een burgerlid is een persoon die deel uit maakt van de fractie en de fractie vertegenwoordigt in één van de drie commissies die het werk van de gemeenteraad voorbereiden. De drie commissies zijn de commissie Ruimte, Wonen en Natuur (RWN), Burger en Samenleving (B&S) en Algemeen Bestuur en Middelen (ABM).

Maria Vlaar ons burgerlid voor de commissie RWN heeft besloten om in verband met andere drukke werkzaamheden te stoppen met haar werk voor deze commissie. Dit betekent dat we een nieuw burgerlid nodig hebben. Een burgerlid moet lid van de ChristenUnie en inwoner van Amstelveen zijn en wordt door de burgemeester beëdigd in een gemeenteraadsvergadering. De fractie is dus op zoek naar een nieuw burgerlid voor de commissie RWN vanaf september 2017. Als u specifieke belangstelling heeft voor één van de andere commissies, is er wellicht onderling in de fractie de mogelijkheid te verschuiven. Als u belangstelling heeft of in ieder geval verdere informatie over deze positie wilt inwinnen, kunt u contact opnemen met Bert de Pijper: tel. 06 – 45489620, email: b.depijper@amstelveen.nl.

Maria, heel hartelijk bedankt voor alle werk dat je hebt gedaan in de fractie en als lid van de commissie RWN.

En als u belangstelling heeft om haar op te volgen, meldt u zich dan bij mij?

Bert de Pijper