Wordt voldaan aan de voorwaarden bij de aanleg van de golfbaan in de Bovenkerkerpolder?

maandag 14 februari 2011 19:48

Beste inwoners van Amstelveen en omgeving,

Sinds de afgelopen zomer worden er weer werkzaamheden in de Bovenkerkerpolder verricht voor de aanleg van een golfbaan. Kort geleden hebben Gedeputeerde Staten van de provincie Noord-Holland aangegeven dat de provincie akkoord gaat met de aanleg van de golfbaan, mits het een golfbaan wordt in de afgeslankte vorm die destijds door Loogman is voorgesteld. De voorwaarden staan in het persbericht onder 'Nieuws'.

De ChristenUnie wil alle inwoners van Amstelveen en omgeving oproepen om na te gaan of deze voorwaarden in de praktijk niet worden overschreden en als dat het geval is, ons dat via bijgaande reactiemogelijkheid te melden.

Als zou blijken dat de gestelde voorwaarden worden overschreden of dreigen overschreden te worden, zal de ChristenUnie Amstelveen contact opnemen met haar Statenfractie in de Provinciale Staten van Noord-Holland om de provincie alsnog te laten handhaven.

Daarom vernemen wij graag uw reactie als u de indruk heeft dat er veel meer in de Bovenkerkerpolder gebeurt dan is toegestaan. U kunt hiervoor de fractie benaderen. De contactgegevens van de fractie staan in de rechterkolom van de homepage.

De ChristenUnie staat pal voor een groene Bovenkerkerpolder. En wat ons betreft een polder die ook in de toekomst groen zal blijven.

Namens de fractie van de ChristenUnie Amstelveen

Bert de Pijper